miercuri, 30 ianuarie 2013

In lupta cu neputinta!

Buna gasit,din nou va multumesc ca ati fost,sunteti si veti fi alaturi de noi si de Cosmin in lupta de a invinge aceasta cruda boala,a neputintei "tetrapareza spastica" Sunt sigura si imi doresc ca aceasta terapie pe care am inceput-o datorita voua"terapia ABR",ii va aduce lui Cosmin multe progrese!
Mie deja mi se pare ca am avea un semn bun,Cosmin pe plan orizontal a inceput sa isi duca mainile deasupra capului si sa isi duca mana mai cu precizie catre obiectele care si le doreste sa le atinga! De aceea va rog in continuare sa fiti alaturi de noi si sa ne sustineti in a strange banii pentru urmatorul an si cine stie poate mai gasim vreo terapie care l-ar ajuta,ca sa nu mai trecem prin aceleasi emotii de anul acesta cand ca printr-o minune si datorita voua am reusit sa strangem toti banii intr-o saptamana! Va rog din suflet sa fiti alaturi de Cosmin in continuare si sa ne ajutati sa ii darium si lui o viata normala,sa se bucure de copilarie,pentru a avea o viata plina de zambete,pentru a reusi sa spuna ce il doare si nu in ultimul rand pentru a mi se indeplini cea mai mare dorinta a noastra de a auzi din gurita lui dulce "mama si tata" Va multumim inca o data din suflet si va imbratisam cu drag!

Niciun comentariu: