sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Revenim cu vesti nu prea bune!

Din pacate de pe 2 Septembrie 2011 Cosmin a inceput sa faca convulsii...am inceput tratamentul cu Depakine 5ml/zi cum ne-a spus dnul Dr.neurolog,timp de 2 luni nu s-a mai intamplat nimic si ne-a pus sa facem iar injectii cu Cerebrolisin.Acestea i-au excitat creierul si pe 19 Decembrie iar a facut o convulsie i s-a marit doza de Depakine la 6ml/zi si am zis Doamne ajuta sa nu mai faca,ca pe 9 ianuarie 2012 trebuia sa fim la Sibiu.
Pe 8 ianuarie duminica pregatiti de plecare,cu toate bagajele facute,cand sa il trezesc pe Cosmin sa il pregatesc si pe el de drum,el era deja iar in timpul unei convulsii si am ramas acasa!Acum asteptam pana pe 11 iunie sa ajungem la recuperarea de la Sibiu atunci suntem programati!
Acum ne rugam la Dumnezeu sa ne ajute sa nu mai faca deloc si tratamentul acesta sa isi faca efectul:Depakine 6ml/zi si Kepra 3ml/zi.
Explicatia la intrebarea "de ce acum face?daca pana acum a avut acelasi tratament de atatia ani?"raspunsul Dnlui Dr. a fost "au ramas sechele pe creier de la nastere si odata cu cresterea in varsta au inceput sa lucreze intre ele acolo in creier si convulsiile sunt rezultatul"
Acum nu ne ramane decat sa ne rugam ca nu se va mai intampla,adio tratamente pentru dezvoltarea creierului ci doar gimnastica cat de multa!

3 comentarii:

URDA NADIA spunea...

Buna Alina,
Ne-am cunoscut in Ucraina,numele meu este Nadia Urda,studiez de ceva vreme si eu aceasta terapie,Abr therapy,ce inseamna si ce presupune si cred sincer ca este terapia viitorului pentru copiii nostri.
Am luat legatura cu Vesna in 2010 si de atunci sunt tot mai convinsa ca e cea mai buna terapie.
Cursurile se tin de 3 ori pe an.La aceste cursuri parintilor le este prezentata terapia si daca parintii sunt de acord sa incerce se face evaluarea copilului si pe urma zilnic 2-3 ore de terapie are de facut acasa parintele cu copilul lui.Pt noi nu e mult,avand in vedere ca acum avem 3 Vojta pe zi,o sedinta de reflexoterapie si una de masaj.Va pup,mult succes.

Ducu spunea...

si mie mi-a facut David convulsii dupa Cerebrolysin..mai bine nu-i mai dati..incercati eventual sa il inlocuiti cu neuro optimizer, care se poate da si in epilepsie

Cosmin-Marian spunea...

acum nu avem voie decat depakine si kepra pentru convulsii,iar ca supliment ulei de peste!